dilluns, 29 de novembre del 2010

L'estora de la reminiscència

Una estora morada, gran, que dóna caliu a l'estança, que fa que t'entren ganes de rebolcar-t'hi... Com aquella grisa i rasposa que teníem a la saleta. Una estora que ho cobria tot. Les vesprades d'hivern amb la llum de la làmpada de peu, la mare cosint, nosaltres per terra, damunt l'estora, jugant amb les fustetes o els clips, la tele de fons. I, així, hores i hores, vesprades i vesprades...
I tinc clar que a la casa dels meus somnis, eixa casa amb jardí, sense veïns i amb un gos enorme, hi haurà una estora d'aquestes, de les que fan caliu, de les que, en definitiva, fan casa.

4 comentaris:

  1. Vull una estoreta d'eixes, però ja!!

    Besades, bonica!!
    M.

    ResponElimina
  2. Jo també en vull una. I en teniem una a casa meua quan erem petits. Al pis, no a la casa d'ara, hi havia una estora enooorme que cobria practicament tota la casa. Era una espècie de moqueta marró que els meus pares posaven a a l'hivern al menjador i a l'habitació dels joquets. M'encantava seure a terra i que ningú em bonegara per facilitar l'entrada al constipat.

    Un bes! i un altre i altre!! Una abraçada! :)

    ResponElimina
  3. Jajajajaja, eres bona, Marina, eres molt bona...
    Un bes gran!

    ResponElimina